| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
| 呵呵 |
牙嫲生日快樂
今日睇到落雨都唔想返呀...煩..今日食既早餐就係..前2日既菠蘿包+蛋...都幾好食丫...哈哈..一定冇人估到lo...呵呵...Maths堂做數lo...PE堂我走得好快落去呀...換33..講左d野就去左打羽毛球..好耐冇玩喇..好攪野lo...好開心...不過好熱lo...小息勁攪野...鴨咀好串lo...英文堂Miss冇返....係到做下功課...玩下禁啦...中文堂係到聽野..Lunch同寶儀去左翠兒到食...好耐冇去啦...之後去左百隹到買野食...食糖返課室..哈哈...之後又係英文堂...今日有3堂lo...係到玩NDSL...玩到好累呀..2堂周會...係到做下功課...玩MSN..功課都做完啦...放學留係到maths..都唔係好識做lo...好好玩呀...寶儀同小強係到玩..傻傻地嫁...落車個陣勁大雨lo...整到我都....返到屋企就有飯食
|
| 刊登時間:2007-10-03 09:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
YOYO3291630 於 2007-10-04 09:02 PM 發表:
|
網主回覆
唔開心lo.... Posted at 2007-10-04 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|