您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 10 月 3 日  星期三   雨天


呵呵

牙嫲生日快樂

今日睇到落雨都唔想返呀...煩..今日食既早餐就係..前2日既菠蘿包+蛋...都幾好食丫...哈哈..一定冇人估到lo...呵呵...Maths堂做數lo...PE堂我走得好快落去呀...換33..講左d野就去左打羽毛球..好耐冇玩喇..好攪野lo...好開心...不過好熱lo...小息勁攪野...鴨咀好串lo...英文堂Miss冇返....係到做下功課...玩下禁啦...中文堂係到聽野..Lunch同寶儀去左翠兒到食...好耐冇去啦...之後去左百隹到買野食...食糖返課室..哈哈...之後又係英文堂...今日有3堂lo...係到玩NDSL...玩到好累呀..2堂周會...係到做下功課...玩MSN..功課都做完啦...放學留係到maths..都唔係好識做lo...好好玩呀...寶儀同小強係到玩..傻傻地嫁...落車個陣勁大雨lo...整到我都....返到屋企就有飯食

刊登時間:2007-10-03 09:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)


YOYO3291630 於 2007-10-04 09:02 PM 發表:
終於都黎睇你啦..係咪好開心呀KAKA
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔開心lo....
Posted at 2007-10-04 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單