您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


朋友

今日一早就係到講朋友..

以前朋友對我黎我來說好重要

沒有他們~我會哭!

但現在不會~有沒有我已經覺得沒有所謂!

FK.2

欣:中一好好朋友...但係因為我既自私以沒有這個好朋友><但是現在還是朋友...不是要好

雪媚:我當她是好朋友..但是我不知你當我是什麼...以前的我.會介意..但現在的我..不會..反過又如何..都是一樣..我對你這個朋友已沒有感覺...

斯文:中三經常一起上學...當時已經是好朋友...現在雖然不是同一樣學校..但是還有連絡..都是好朋友..這個先是朋友..

珍:義工到先是好朋友...因為義工先會變到這樣..好朋友...

 

 

刊登時間:2007-10-22 08:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)


琛BABIIi 於 2007-10-26 07:34 PM 發表:
第一次黎到'' 唔知講咩好TIM~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你去死啦..
呵呵
Posted at 2007-10-26 07:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



珍.. 於 2007-10-24 08:02 PM 發表:
物咁得閑講朋友ar....
見到有講我wo~
我同你係義工先係好朋友=="
唔係義工~唔係la wo...
算~冇野好講....ok88~
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單