| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
| 係禁做功課 |
今日落雨lo..好憎呀...整到濕哂..返到學校岩岩好..有2條女走得好快去關門lo...我就話洗唔洗走禁快呀...走禁快尾又係關唔到門..佢地都傻既...我係禁話lo...呵呵...佛學冇聽書呀...係到傾計...不過都有做佢既功課....商業有聽書..又有佢佢功課lo...好多呀....小息係到打機...到上英文都尾打完...miss都冇話我....都冇上堂..佢座左係到睇野..之後我又睇野....Maths堂測驗...唔係好識呀....!!都唔知點算好...lunch見到大孖...尾話同佢一齊食lo....點知去翠兒..佢話唔like個到d人...走唔肯去喇....去汶來...敏儀又唔係好肯...我就冇野呀....之後都去左汶來...食完野敏儀話都唔係好想係個到食...我就冇出聲...一兩次冇咩野既....佢叫我下次唔好....返到去...中文堂...都冇做野..係禁做商業....牙sir又係到同我地吹水wo.....到經濟堂我做完黃sir d野喇...不過仲有一份..唔係好想做...有聽下書...放學係學校溫商業...4點30就走喇...之後座車返屋企..係小巴到..我聽到有條女既電話聆聲同我sms既一樣....我就搵人同我send..係禁係到響....激死佢....我有心嫁...我覺得自己好衰...呵呵.....病呀...好唔舒服呀...好累
|
| 刊登時間:2007-11-08 07:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CK 於 2007-11-08 11:04 PM 發表:
唔舒服就~休息下啦~~ 回應下問題先~~ 去汕頭個日本客到check野呢~~ 窮山惡水~是因為間廠方圓十里什麼也沒有~~ d日本仔~讓佢地d員工收工後~附近什麼也沒有回宿舍又沒意思~ 就可用低工資讓工人們加班~~ d日本仔好衰~~
|
網主回覆
知道....
個日本仔都都係個到嫁?
d人就係禁嫁啦......
冇計......
有電x車就好.... Posted at 2007-11-09 07:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|