您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 11 月 8 日  星期四   雨天


係禁做功課

今日落雨lo..好憎呀...整到濕哂..返到學校岩岩好..有2條女走得好快去關門lo...我就話洗唔洗走禁快呀...走禁快尾又係關唔到門..佢地都傻既...我係禁話lo...呵呵...佛學冇聽書呀...係到傾計...不過都有做佢既功課....商業有聽書..又有佢佢功課lo...好多呀....小息係到打機...到上英文都尾打完...miss都冇話我....都冇上堂..佢座左係到睇野..之後我又睇野....Maths堂測驗...唔係好識呀....!!都唔知點算好...lunch見到大孖...尾話同佢一齊食lo....點知去翠兒..佢話唔like個到d人...走唔肯去喇....去汶來...敏儀又唔係好肯...我就冇野呀....之後都去左汶來...食完野敏儀話都唔係好想係個到食...我就冇出聲...一兩次冇咩野既....佢叫我下次唔好....返到去...中文堂...都冇做野..係禁做商業....牙sir又係到同我地吹水wo.....到經濟堂我做完黃sir d野喇...不過仲有一份..唔係好想做...有聽下書...放學係學校溫商業...4點30就走喇...之後座車返屋企..係小巴到..我聽到有條女既電話聆聲同我sms既一樣....我就搵人同我send..係禁係到響....激死佢....我有心嫁...我覺得自己好衰...呵呵.....病呀...好唔舒服呀...好累

刊登時間:2007-11-08 07:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)


CK 於 2007-11-08 11:04 PM 發表:
唔舒服就~休息下啦~~
回應下問題先~~
去汕頭個日本客到check野呢~~
窮山惡水~是因為間廠方圓十里什麼也沒有~~
d日本仔~讓佢地d員工收工後~附近什麼也沒有回宿舍又沒意思~
就可用低工資讓工人們加班~~
d日本仔好衰~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知道....
個日本仔都都係個到嫁?
d人就係禁嫁啦......
冇計......
有電x車就好....
Posted at 2007-11-09 07:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單