| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
| 2007-11-12 |
今日星期一..當然就要係操場..之後再上hall啦...跟住就上去..睇下報紙..做左份經濟...上下堂...牙sri今日好惡下lo...之後中文堂係到同佩佩一齊做聆聽lo....Maths堂牙sir病左呀...教左陣佢都唔想教啦...不過我都有下..係到同佢吹水..lunch去左老地方...今日6個人呀...好多下呀...之後返到學校有消防車wo...當然想知咩事啦...知到左都覺得好冇耐啦...係因為一隻死小鳥...真係.....之後上PA堂都有上下既..不過有一堂都係係到吹水....之後英文堂...班男仔好煩呀..係禁叫我名...煩到丫.....放學好快返到屋企....!!
|
| 刊登時間:2007-11-12 09:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|