| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| S5a旅行活動名稱╮5A班鬥柒╭ |
今日去旅行...六點幾就起左身..都瞓唔著...起身整野..之後出門口..等車都等左一陣呀...冇車lo...之後去到火車站又要等敏儀..佢都好遲下....去到太和...又話要等牙善...佢又耐wo..我地尾自己行走先lo......返到去鍾都響左...不過冇當我地遲到...上到放室就見到個個女仔都著班3喇..我當然去換啦...^^換到岩岩好呀...全黑..又有牙sir個樣wo...我地女仔著哂一樣既3...都好難邊個打邊個...係到影相相..之後上左車又影...超飯呀.....個個都柒左啦..hehe...去到..好多人....小強去左搵一個超近沙灘既地方..又ok wo....3個爐一齊燒....呵呵...蠟筆小燊+老麥+黃sir+小強係到起爐..有d去玩..有d座係到等燒...我當然就去換手啦..換鞋....去到我地個爐都唔ok...真係慘...人地食緊..我地都尾ok...好彩..牙yo整左壽司姐...如果唔係餓死我地喇...燒燒下..牙善又走左出去買野...買完返黎..鋤dee...真係想打佢地lo...牙yo叫我燒野比佢食..我都唔理佢呀...衰到佢丫...成日話錢啦...之後我同牙sum去左沙灘到玩...超正...影相...上返去又燒....燒左陣又出左去...今次同敏儀..winne去...我差小小比winne整落水呀...佢地2個如個男仔係到玩沙..我唔禁呀....之後同聰聰個d吹水影相...又上返去...之後同朱仔落左去....係到吹風姐...上返去...我又係到燒...係最後一轉..係禁燒...又食..好飽呀...之後冇落去喇...去左搵會展頭影相....hehe...就執野..我冇換返3呀...著拖鞋返屋企lo...hehe....超型....佢地係到影相呀...不過我地冇影班相呀....返學校..時間岩岩好....之後返屋企啦..好累呀...但係我地12點到先瞓l...hehe.....
中五既旅行鬥柒完成...
依個都唔知會唔會係最後一個既團體活動....
要攪既話....
都係我地自己攪嫁喇...
謝師宴都唔知會唔會整啦...!!
|
| 刊登時間:2007-11-15 02:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|