| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
| 學校好多.... |
今日係最係一日返學...個個都好吵..都係玩多..佛學堂..關太同做儀係到開戰lo..最後一日都禁..comm合格..幾驚呀...池生唔合格呀..比d分又小wo...佢同牙sir係到理論呀...好大火lo.///第2堂去左hall睇書..吹水就真...小息上返去...魚頭話唔見左錢..100元...都唔知邊條pk...衰到佢丫....之後我地叫全班d人有冇唔見左野..點知琳琳唔見左成個銀包...冇咩野係到..但係都會心痛啦...都唔知邊個衰人..一定唔係自己班做啦...英文堂搜書包...好彩d野放好左..如果唔係就死喇..牙吉就冇左啦..收煙... maths唔合格...算啦..都冇心機...lunch去左老地方到食...中文都唔合格呀..唉...同牙sir係到吹水..經濟又差小小...放學同斯文去左m記座.係到傾野..唉..我自己都唔知想點..之後去左買野....表哥黎車我..佢黎幫我整電腦..hehe...佢幫我洗左機呀...電腦都冇毒..係好污濁呀...hehe..整到好晚呀
|
| 刊登時間:2007-12-22 12:08 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|