您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


學校好多....

今日係最係一日返學...個個都好吵..都係玩多..佛學堂..關太同做儀係到開戰lo..最後一日都禁..comm合格..幾驚呀...池生唔合格呀..比d分又小wo...佢同牙sir係到理論呀...好大火lo.///第2堂去左hall睇書..吹水就真...小息上返去...魚頭話唔見左錢..100元...都唔知邊條pk...衰到佢丫....之後我地叫全班d人有冇唔見左野..點知琳琳唔見左成個銀包...冇咩野係到..但係都會心痛啦...都唔知邊個衰人..一定唔係自己班做啦...英文堂搜書包...好彩d野放好左..如果唔係就死喇..牙吉就冇左啦..收煙... maths唔合格...算啦..都冇心機...lunch去左老地方到食...中文都唔合格呀..唉...同牙sir係到吹水..經濟又差小小...放學同斯文去左m記座.係到傾野..唉..我自己都唔知想點..之後去左買野....表哥黎車我..佢黎幫我整電腦..hehe...佢幫我洗左機呀...電腦都冇毒..係好污濁呀...hehe..整到好晚呀

刊登時間:2007-12-22 12:08 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單