| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
| 唱K |
今日一早起身食野..之後洗抽起氣x..就出左去喇...遲到呀...><我都唔想...之後婉儀佢地又遲wo...我地尾走先lo...之後開左間大房....hehe..超正..婉儀3個..有個男仔lo...我地就4個..我啦..斯文...彩虹...珍...係到唱好似分左2派人禁...下次都係唔好禁喇..好好玩呀...斯文係到扮男仔唱..笑到丫...3點就唱完..之後去左樓下行...行黎行去...又去左影相...影完去食m記..電話係禁打黎...真係.....食完就座車走..唔想再去邊喇....返到粉嶺去雍盛..唔識去..座車去啦...以為有個站係有住雍盛嫁啦...點知冇lo...又座返火車站...我自己行返去lo...我記得嫁馬....行到去..又去食野..見到婆婆自己一個..覺得我唔知點...佢又話尾食野呢...尾同佢一齊食lo...之後又上左佢屋企座下...9點幾先走...返到屋企都10點幾喇....好累
|
| 刊登時間:2007-12-27 11:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
儀 於 2008-01-01 01:54 PM 發表:
打多左野!!! 祝你 身體健康!!! ~ ~ 開開心心過著每一日!!! ~ ~
|
|
|
儀 於 2008-01-01 10:38 AM 發表:
祝你 身體身體健康!!! ~ ~ 開開心心過著每一日!!! ~ ~ 聽日見~~
|
|
|
tian 於 2007-12-28 11:07 PM 發表:
|
|
|