您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 1 月 18 日  星期五   晴天


今日都好多野做呀

2008-01-18

今日都唔係好凍..但係我都著左好多3...都唔知醒呀..6點30先起..當然唔會遲到啦...返到學校..上樓梯..唔小心...差小小跌到...叫左一下...敏儀同Winne係到笑..都唔知笑咩..返到課室食野...又係到傾謝師宴去邊個d啦...英文堂係到玩 nds..玩到冇電...又問聰聰借...佛學堂就冇玩啦..係到聽書...中文再玩...今次拎左琳琳既nds玩喇...lunch去左老地方食....返到去見到班男仔玩數字球....好攪笑....又比敏儀佢地係到笑...有問題嫁...6堂唔瞓就係禁嫁喇...maths做past paper...PA我都唔識做...我又係到聽佢講wo...唔想比佢話喇...放學去左牙yo屋企過時間....因為我要學跳繩...係佢到都冇野做...食野呀..睇戲....6點就走喇...座車去跳繩...買左m記食...去到d人都唔夠人呀...之後都係到傾3係點呀...點跳呀... 係到跳2跳繩個陣...跳跳下個陣car姐岩岩好係中間wo...我地尾同整上去lo...整到佢細佬...笑死喇...硫磺就用x頭跳...見到都痛呀...9點幾就走...10點到返到屋企...睇完電視先沖涼...12點到先瞓...好累

刊登時間:2008-01-19 08:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單