| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 18 日 星期五  |
| 今日都好多野做呀 |
2008-01-18
今日都唔係好凍..但係我都著左好多3...都唔知醒呀..6點30先起..當然唔會遲到啦...返到學校..上樓梯..唔小心...差小小跌到...叫左一下...敏儀同Winne係到笑..都唔知笑咩..返到課室食野...又係到傾謝師宴去邊個d啦...英文堂係到玩 nds..玩到冇電...又問聰聰借...佛學堂就冇玩啦..係到聽書...中文再玩...今次拎左琳琳既nds玩喇...lunch去左老地方食....返到去見到班男仔玩數字球....好攪笑....又比敏儀佢地係到笑...有問題嫁...6堂唔瞓就係禁嫁喇...maths做past paper...PA我都唔識做...我又係到聽佢講wo...唔想比佢話喇...放學去左牙yo屋企過時間....因為我要學跳繩...係佢到都冇野做...食野呀..睇戲....6點就走喇...座車去跳繩...買左m記食...去到d人都唔夠人呀...之後都係到傾3係點呀...點跳呀... 係到跳2跳繩個陣...跳跳下個陣car姐岩岩好係中間wo...我地尾同整上去lo...整到佢細佬...笑死喇...硫磺就用x頭跳...見到都痛呀...9點幾就走...10點到返到屋企...睇完電視先沖涼...12點到先瞓...好累
|
| 刊登時間:2008-01-19 08:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|