| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
| 100周年 |
2008-01-26
今日一早起身...因為要返去考數學mock..好凍...返到去..岩岩好可以上hall..都唔識做..之後瞓...瞓瞓下好凍先起身...小息打比魚頭叫魚頭返學....之後返去考mc....冇禁凍lo...考完同魚頭..寶儀去食翠兒食..食完同魚頭行返去佢屋企...我地就去吉之島行..都係行...買左個布丁食....難食到丫....12蚊lo....我地行返太和座車...我遲到啦...點知其他人重遲...去到中心唔知點解好驚lo..佢地又係到玩...5:45又返大埔lo...去潮江春到表演...去到重驚...我地又搵野食..都唔知去食咩...最後去食大家樂...真係....唉...我地遲左返去lo...返到去搵3...去試下跳...係到等個陣重驚呀....唉...跳個陣..係雙人繩唔係好ok lo..其他都ok呀...跳完就立即返中心呀...係個到已經罵左2個細路嫁喇...係到打架wo...上到車又係禁....心情都唔好嫁啦....重係到打黎打去..車黎嫁....比我大大聲罵呀....d人見到都嚇親...因為佢地尾見過我禁嫁..返到中心換3..又係到玩左陣先返屋企......好累..
|
| 刊登時間:2008-01-27 03:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|