您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 1 月 27 日  星期日   雨天


100周年

2008-01-26 

今日一早起身...因為要返去考數學mock..好凍...返到去..岩岩好可以上hall..都唔識做..之後瞓...瞓瞓下好凍先起身...小息打比魚頭叫魚頭返學....之後返去考mc....冇禁凍lo...考完同魚頭..寶儀去食翠兒食..食完同魚頭行返去佢屋企...我地就去吉之島行..都係行...買左個布丁食....難食到丫....12蚊lo....我地行返太和座車...我遲到啦...點知其他人重遲...去到中心唔知點解好驚lo..佢地又係到玩...5:45又返大埔lo...去潮江春到表演...去到重驚...我地又搵野食..都唔知去食咩...最後去食大家樂...真係....唉...我地遲左返去lo...返到去搵3...去試下跳...係到等個陣重驚呀....唉...跳個陣..係雙人繩唔係好ok  lo..其他都ok呀...跳完就立即返中心呀...係個到已經罵左2個細路嫁喇...係到打架wo...上到車又係禁....心情都唔好嫁啦....重係到打黎打去..車黎嫁....比我大大聲罵呀....d人見到都嚇親...因為佢地尾見過我禁嫁..返到中心換3..又係到玩左陣先返屋企......好累..

刊登時間:2008-01-27 03:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單