| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
| 去左何文田 |
2008-01-31
牙B(My brother)生日快樂
話禁快又一個月喇.
時間過得真係快呀
依個月又做左d咩呢
今日佛學堂都唔知係到做咩..商業堂就有聽下..做下功課禁啦...英文堂係到玩呀..maths又係到做past paper...lunch同牙yo牙善去翠兒食...中文堂又冇做野...係到整壁報d野..知到左d野lo...hehe...經濟堂都冇上...但係好好笑lo...傻仔曜聽佢d好朋友講就去女廁拎野lo...笑死...放學同牙yo牙善一齊座火車出9*龍我就去何文田買野...佢地?搵仔lo...係旺角行過去何文田...凍到丫....去到拎左好多野.係個到一陣就走啦..又行返出去座巴士返呀...座左好耐呀..7點幾先返到屋企呀
|
| 刊登時間:2008-01-31 09:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|