| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 21 日 星期四  |
| 解釋都冇用 |
2008-02-21
正月十五
中國情人節
情人節快樂
今日佛學堂d人又瞓哂...我係到答下咀..hehe...商業要測驗...諗住唔做...但係又好似對唔住佢禁...做左d...都唔識...係到吹水..英文堂去左1樓上...係個到好舒服...講下英文..之後個堂又上返去啦..係到睇漫畫..maths堂又測...唔識做呀...lunch同牙yo..魚頭去翠兒食..中文堂聽左陣又冇心機喇...又係到睇漫畫....hehe...之後2點幾叫人睇電視..冇陳冠希...3點幾就有喇..hehe...個個都去睇..點知睇唔到...收音機又有wo...個個都聽..聽到都想打佢呀...解釋都冇用嫁啦....之後經濟堂佢又係到講mc..都冇人聽佢...放學就返屋企喇..之後去左拜..今日都有利是收..呵呵.....
|
| 刊登時間:2008-02-21 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|