| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 27 日 星期三  |
| 冇心機上堂喇 |
2008-02-27
今日同寶儀 牙YO一齊返..MATHS堂做同一樣野...PE堂最後一堂....以後都唔知有冇得上喇...不過都冇做D咩...換左3座係到吹水...周圍吹水...小息佢地食完野先上去...英文堂又去左叫人考sba...其實冇叫lo..hehe..但我地幾個上左去考lo...好好玩呀..之後又去左吹水..玩..中文堂想聽既...但係 冇心機呀...叫牙sir簽名..佢畫左個花輪同學落去..笑死...之後佢重係黑板到畫...畫左小x子..佢爺爺..佢既好朋友...同班長..係到畫LO...笑死...都冇人上嫁啦..佢都唔理嫁啦...lunch去左街市買飯食...返學食...牙yo..牙善..寶儀..魚頭...禁又一餐喇..又上英文堂...係到玩lo...呵呵...周會...牙sir諗住測驗..點知佢拎左上黎...係comm..唔係經濟...我地個個都話唔測啦..hehe...拎左ive個d野...睇到都唔知點禁...去左魚頭個邊吹水...講中5之後做d咩..我都唔知呀...唉...之後有個人sms比聰聰...吊佢wo...我地個個都話打電話去...打佢...係禁問我地邊個..我地又問..又cut我地線..我地係禁打lo..禁多人吊到佢wo..唔肯聽丫...我話放學又再黎搵佢條仔啦..之後聰聰打黎話係佢個妹sd比佢既...拎第2個人電話...聽日佢死啦..hehe..返到屋企...食完飯去左喂cat...hehe..好凍呀
|
| 刊登時間:2008-02-27 08:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|