您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


唔舒服

2006-03-05

今日第一日考試..都唔想起身...唔想返學LO...唉...買左個麵包...集隊食..食得好快lo...第1科係英文閱讀..都唔識...都做唔哂...唔合格嫁啦...第2科就英文作文...作左小小..好耐冇作啦..都唔想作呀...一個鐘後可以走就走啦...11點就走...座火車返粉嶺..之後係火車站行去街市..4個字...去左中心搵斯文..珍姐..自修...都唔係自修..係到吹水...1點到去左街市食飯....係印尼炒飯...好多...之後去左行下...又去返中心...不過佢叫我地去第1期...禁尾又行去lo...去到..又係我地4個一間...佢地係到玩..都溫唔到...屎係之後有人黎...佢地先停..先可以溫到..溫左一陣..4點幾就返屋企...座車個陣個痛好唔舒服都唔知咩事..返到屋企...感覺上好飽..都唔理佢啦...拎蕃薯d相去哂...返到屋企..沖涼以為好d啦..點知唔會..我就上床瞓下..都係唔得..又起下身..睇下電視..又瞓下..9點幾上床..搵個好小小既位置...瞓..都要好耐下先瞓...超唔舒服

刊登時間:2008-03-06 05:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單