| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 12 日 星期三  |
| 我想返學呀 |
明報) 03月 12日 星期三 11:10PM
食物及缳生局局長周一嶽晚上宣布,全港小學、幼稚園;幼兒園和特殊學校周四起停課兩星期。
周一嶽強調無跡象顯示流感出現變種,但數據顯示,感染流感數字輕微上升,而且預計高峰期會持續數星期。今次決定停課,並非純屬衛生的決定,而是考慮到很多校長、家長學生表示憂慮等民情。
他表示,流感的潛伏期由幾天至七天,所以停課兩星期是適合的,可以減輕學校的壓力,讓學校有時間進行清洗消毒,以減少流感蔓延和交絷感染;停課兩星期的時間是上限,要視乎學校何時放完復節便可以復課。
瞓瞓下比媽咪吵醒左
禁尾打依個blog lo
其實唔洗返學都好既...
再死既話....
政府就大件事啦...
依個病都係小朋友有多....
政府要停中學既話...最好等我考完學校試先呀
我唔洗放完假再考呀...
個天係咪想考驗我呢..
係人生最重要既時候...
點都有d事情會出現..
03年小六去中一個陣就沙士
依家08年要考會考喇..
就黎流感..
點解要禁呢?
依家係唔關我事呀....
但係我覺得係遲早既問題lo...
佢唔好冇啦啦停我喇
我依家想返學呀
|
| 刊登時間:2008-03-12 11:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|