您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


我想返學呀

明報) 03月 12日 星期三 11:10PM

食物及缳生局局長周一嶽晚上宣布,全港小學、幼稚園;幼兒園和特殊學校周四起停課兩星期。

周一嶽強調無跡象顯示流感出現變種,但數據顯示,感染流感數字輕微上升,而且預計高峰期會持續數星期。今次決定停課,並非純屬衛生的決定,而是考慮到很多校長、家長學生表示憂慮等民情。

他表示,流感的潛伏期由幾天至七天,所以停課兩星期是適合的,可以減輕學校的壓力,讓學校有時間進行清洗消毒,以減少流感蔓延和交絷感染;停課兩星期的時間是上限,要視乎學校何時放完復節便可以復課。


瞓瞓下比媽咪吵醒左
禁尾打依個blog  lo
其實唔洗返學都好既...
再死既話....
政府就大件事啦...
依個病都係小朋友有多....
政府要停中學既話...最好等我考完學校試先呀
我唔洗放完假再考呀...
個天係咪想考驗我呢..
係人生最重要既時候...
點都有d事情會出現..
03年小六去中一個陣就沙士
依家08年要考會考喇..

就黎流感..
點解要禁呢?
依家係唔關我事呀....
但係我覺得係遲早既問題lo...
佢唔好冇啦啦停我喇
我依家想返學呀

 

刊登時間:2008-03-12 11:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單