| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
| 跌倒日 |
2008-03-15
今日8點幾就起身喇... 之後食野..睇電視..12點到同牙B偷偷地去香港個邊拎報紙...之係到我1佢9..37個D...佢又唔肯..係到玩..佢跌到呀...之後又去2樓拎...佢又跌到..笑死...之後我地出發去賣喇..一路中..又係到玩....佢又趺到..哈哈之後我地賣左15蚊...佢10..我5..我地就返去喇...之後食飯..又唔知做左D咩...3點幾送牙B佢地返學....我就返屋企玩電腦....6點幾又出去...之後返屋企啦...食完飯..同牙B拎貓貓菜比貓貓食...但係我地見到垃圾婆...就等佢走左先..比...跟住返屋企..好好玩
|
| 刊登時間:2008-03-15 10:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我上來啦!!! 
|
|
|
L13147 於 2008-03-16 11:50 AM 發表:
|
|
|