您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


跌倒日

2008-03-15

今日8點幾就起身喇... 之後食野..睇電視..12點到同牙B偷偷地去香港個邊拎報紙...之係到我1佢9..37個D...佢又唔肯..係到玩..佢跌到呀...之後又去2樓拎...佢又跌到..笑死...之後我地出發去賣喇..一路中..又係到玩....佢又趺到..哈哈之後我地賣左15蚊...佢10..我5..我地就返去喇...之後食飯..又唔知做左D咩...3點幾送牙B佢地返學....我就返屋企玩電腦....6點幾又出去...之後返屋企啦...食完飯..同牙B拎貓貓菜比貓貓食...但係我地見到垃圾婆...就等佢走左先..比...跟住返屋企..好好玩

刊登時間:2008-03-15 10:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)


helensj0326 於 2008-03-17 09:08 PM 發表:
我上來啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L13147 於 2008-03-16 11:50 AM 發表:
 cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



otto123123 於 2008-03-15 10:40 PM 發表:
送番個cm比你~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單