您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 3 月 28 日  星期五   雨天


準準準考證

2008-03-28

今日要返學..3點幾比Dad既電話吵醒左...要一陣先瞓返...起身又唔想醒喇...今日同敏儀..winne..牙琛一齊座火車...可能係最後一日嫁喇...冇機嫁喇..班主任冇返...等miss派準考證比我地...係班冇一個同我一樣地方同時間既...我打比斯文吵佢起身..問佢..點知都有d係一樣既..真係好呀..hehe...同牙yo..聰聰..龔生吹水..吹左4堂到...中文堂牙sir冇返...同miss係到吹水..都吹左1堂多d...佢去旅行個d野呀...又講死呀...lunch同聰聰..牙yo..寶儀..金鳳..張敏...龔生..7個...去大元個邊食..食完之後就自己走自己...禁叫做食飯...禁食飯都係第一次..不過都係最後一之..返到去上3樓等人...點知等唔到呀...maths吵佢請食飯....佢唔係好肯..最後煩多幾之先肯..9人黎嫁....不過都唔知去唔去啦...pa就冇野做....係到玩...等放學呢...去到上水..本身同豬皮佢地一齊返既..點知冇...座姑媽車一齊返..好快返到呢...禁就一日

刊登時間:2008-03-28 10:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單