| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 準準準考證 |
2008-03-28
今日要返學..3點幾比Dad既電話吵醒左...要一陣先瞓返...起身又唔想醒喇...今日同敏儀..winne..牙琛一齊座火車...可能係最後一日嫁喇...冇機嫁喇..班主任冇返...等miss派準考證比我地...係班冇一個同我一樣地方同時間既...我打比斯文吵佢起身..問佢..點知都有d係一樣既..真係好呀..hehe...同牙yo..聰聰..龔生吹水..吹左4堂到...中文堂牙sir冇返...同miss係到吹水..都吹左1堂多d...佢去旅行個d野呀...又講死呀...lunch同聰聰..牙yo..寶儀..金鳳..張敏...龔生..7個...去大元個邊食..食完之後就自己走自己...禁叫做食飯...禁食飯都係第一次..不過都係最後一之..返到去上3樓等人...點知等唔到呀...maths吵佢請食飯....佢唔係好肯..最後煩多幾之先肯..9人黎嫁....不過都唔知去唔去啦...pa就冇野做....係到玩...等放學呢...去到上水..本身同豬皮佢地一齊返既..點知冇...座姑媽車一齊返..好快返到呢...禁就一日
|
| 刊登時間:2008-03-28 10:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|