| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
| 真係laSt dAY |
2008-03-31
斯文生日快樂
沒有陪你
不好意思
都係最後1返學喇
今日勁眼瞓..唔好講笑..同牙琛..牙yo返學..好早返到去..今日AL開始考喇..so返學都係煩d嫁...不過算啦..最後一日...早上好多人都煩左黎..牙sir係禁派卷比我地地都係吹水..係到寫野小息又去搵人..冇呢...之後落左地下搵miss..係到傾計...之後幫老麥拎野上去...冇機會嫁喇..之後派卷..2份合格..2份唔合格...說話就唔知啦…之後就係同老麥相..又影相…多多人一齊影…好攪笑呢…..都唔明點解得一堂佢既..MATHS堂佢話要做佢既野..咩都唔比我地做..影相又唔比個個都靜哂..同瞓哂lo..我先抄佢野…本身話同佢食飯既…之後依個話唔想..個個話唔好…禁就算啦…同牙yo…寶儀同魚頭去食酸x..好耐冇食..唔知幾時先食返嫁喇…尾食已經覺得電話唔見嫁喇…牙yo幫我打電話通唔通..打左幾次都通..so我知道係學校嫁喇..我先冇禁驚呀…不過好唔自在lo…返到去係禁搵老師個d影相..搵返電話..PA堂都係悶嫁喇..都唔知有冇20個返呀…佢地係到玩射象根…勁攪笑..又係到整噴水池…超好笑…雖然我冇玩到…最後要清垃圾…跟坐胡X安同學條褲爛左..有人幫佢整…就有人整爛佢既..9到佢丫…想留耐D都唔OK…不過已經係開心的走…放學就去左搵老豆..之後就返屋企啦
係慈航只有1年多
但係已經識左好多朋友同好玩既老師
有開心
有唔開心
一1過去了
雖然是回憶
但都不會不記得在佛教慈航智林紀念中學的日子
徐志摩老師對我們4a的說話..
給我在他的xAnGa找到…
希望他不介意啦
07-03-30
[第三張是4a班,我都是教他們中文科,這班是間遊戲中心,平均都有7-8部psp和nds,他們由第一堂玩到第9堂,由winning打到去孖寶,他們有一個好處,就是打機的時候不會嘈,不會阻住我教想聽書的學生,所以都是隻眼開隻閉......]
吵佢地..尾重吵...
07-01-25
[昨日說4a 班代課的時候十分靜,因為他們都在計賭波的倍率。今天從一位老師口中得知,原來他們當中已有人做了俗語所說的"艇仔",即是收取外圍波欖,我真是低估了他們,他們賺的錢可能較我還要多呢~~~]
一定唔係我啦..hehe
07-01-24
[今天又要代課,是校內數一數二的4a班,班中都是星光熠熠的,但他們今天出奇地靜,本以為今天福星高照,驟見他們聚精匯神地按著計數機,原來他們正在計算賭波過關可以贏多少。錢果然是類最大的推動力,而快錢更是我們學生的生活目標。]
07-09-09
[經過一星期的經驗,發覺我教的五班中,有四班都是全校最差的,校長真好呢....中四的兩班大致上都可以上到堂,最多都是訓覺,但中二的學生真的精彩,又紋身、又舌環,上堂真的辛苦,0學習動機,更會同你玩野,他們都是被其他學校放棄的學生,他們只想讀完中三對住這種學生,我又可以點上堂呢....返左一星期,好似返左一年0甘,希望能盡快適應呢]
|
| 刊登時間:2008-03-31 07:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx你 Posted at 2008-04-02 06:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|