| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 珍惜現在 |
2008-04-19
今日起身都冇雨嫁...3號就琴日掛左啦..細佬佢地行去返學..行到一半d同學話唔洗返wo...佢地就返黎...一直睇電視...落雨我就冇去買菜...但係我去左哂相..點知出到去先知...係冇拎d相放係手指到...fuck...我整到我成身都濕...><之後又同細佬去左圖書館睇書...><之後又去左博物館..都去過...陪牙b去姐...衰人黎既..都去過啦...重要去睇既..又整到濕哂喇...不過依d時間..過多幾年就冇嫁喇...A要好好珍惜...返到屋企就食飯喇..開電影就黃雨喇..我就去左沖涼...玩電腦...之後又睇電視...紅雨喇...又玩...食飯....座座下..就話黑雨喇...都轉得幾快丫...禁又一日喇
3號--> 3號+黃雨-->3號+紅雨-->3號+黑雨
|
| 刊登時間:2008-04-19 08:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CM F U 得閒就黎我個blog度,,, 睇下...留下Cm咁..
|
網主回覆
thx..
會既 Posted at 2008-04-21 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wan24 於 2008-04-20 07:18 PM 發表:
THX your coMMent oo..^3^ 多D去CM啵!!哈哈
|
網主回覆
thx...
okok Posted at 2008-04-21 08:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2008-04-21 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
吾系1號 先咩 ' } 呵呵` 我黎回cm仔既 ; 得閒黎留反個丫;)
|
網主回覆
唔明你講咩....
咩1號呀?
Posted at 2008-04-21 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
peter 於 2008-04-19 11:51 PM 發表:
|
|
|
多謝妳的cm, 還返個cm給妳, 有時間來我個blog看看吧~
|
|
|