| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 22 日 星期二  |
| 第1科comm---順其自然吧 |
2008-04-22
今日6點表姐已經叫我起身喇..見我冇起身..又叫...無奈..6點2到就起左身喇...超累...好耐冇禁早起身喇...><累死喇...煮左個麵食就出門口喇 .....去到粉嶺..7點8到..之後同彩虹係m記座左陣就同斯文一齊去基新..去到重早呢...之後見到婉儀同楊同學...comm我做左1,2,3..見到d人寫勁多...考個陣都唔會驚..只係用平常心黎考...我都唔知點解會禁...但係前後都冇個識...聰聰又唔係我前面...冇人同我傾計..比我整下...唉....冇得玩...座係個到都就黎死..座到超累呀...小息個陣見返之前fk.2既班長..瘦到都唔合比例既....係個到比蚊錫lo...><之後考mc..一般啦..做完都唔想睇多次呀..係到座算喇..彩虹見到一個牙e既人...其實都唔出奇丫..我覺得...因為幾大既人都有...考完之後就返屋企..佢地就去食野wo..我都唔知呀..返到屋企...開電腦..食飯..之後走黎走去..出左一身汗
|
| 刊登時間:2008-04-22 08:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|