您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


第1科comm---順其自然吧

2008-04-22

今日6點表姐已經叫我起身喇..見我冇起身..又叫...無奈..6點2到就起左身喇...超累...好耐冇禁早起身喇...><累死喇...煮左個麵食就出門口喇 .....去到粉嶺..7點8到..之後同彩虹係m記座左陣就同斯文一齊去基新..去到重早呢...之後見到婉儀同楊同學...comm我做左1,2,3..見到d人寫勁多...考個陣都唔會驚..只係用平常心黎考...我都唔知點解會禁...但係前後都冇個識...聰聰又唔係我前面...冇人同我傾計..比我整下...唉....冇得玩...座係個到都就黎死..座到超累呀...小息個陣見返之前fk.2既班長..瘦到都唔合比例既....係個到比蚊錫lo...><之後考mc..一般啦..做完都唔想睇多次呀..係到座算喇..彩虹見到一個牙e既人...其實都唔出奇丫..我覺得...因為幾大既人都有...考完之後就返屋企..佢地就去食野wo..我都唔知呀..返到屋企...開電腦..食飯..之後走黎走去..出左一身汗

刊登時間:2008-04-22 08:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單