| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 第2科----中文閱讀+作文 |
2008-04-25
今日6點都尾到..就比姑姑叫起身喇...之後瞓都瞓唔返...先要起身呀..好黑人憎呀..好早呀...食左個麵..就同朱仔一齊去座車...不過得左ok耐車...去到又等斯文..之後同斯文.婉儀..鍾生..一齊座車去lo..今日係陳朱考..去到岩岩好...差唔多啦...佢地係hall考...我就上5樓考...熱到丫...上到去見到一個自己學校既..但係我地跟本就唔識既..so冇野講..考閱讀好難下呀..都唔知講咩呀...小息想唔落去嫁..點知比人叫落去lo...fuck..又要行5層..唉...上到去...又熱...作文呀..作左第1題..同姐姐都一樣都係作關於見工..hehe..超勁...作左3頁出小小...有d人4頁寫哂呀...傻的...之後放左想同佢地食野..點知佢地食m記..我病..點食呢?我就同婉儀佢去左食麵...之後就返屋企..落雨呢..
|
| 刊登時間:2008-04-25 06:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yyan 於 2008-04-25 09:19 PM 發表:
留個cm先 岩既~我今日都係陳朱考wo 我行6樓呀...真係攞命=="
|
網主回覆
he...
禁岩既...
聽日都有機會見到wo....
我行5樓呢....>< Posted at 2008-04-25 09:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|