您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 6 月 11 日  星期三   驟雨


發燒 疲倦

2008-06-12

瞓之前都好辛苦嫁喇..但係我冇理到...照瞓...點知瞓瞓下超辛苦....想死呀....發燒..又唔出汗wo...瞓到好辛苦呀..瞓下醒下瞓下醒下...><6點幾起身座左下...對腳輕輕既..食左d野食藥....嘔哂琴晚食既野出黎...之後去瞓..瞓到9點幾..老豆叫我去睇醫生..睇11點幾..我尾再瞓lo...起身食左d野同老豆一齊座車去睇...又係菌入肚..喉嚨....又係禁....返屋企玩電腦...之後都冇咩野喇...不過真係好舒服

刊登時間:2008-06-12 01:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)


DorothyTam 於 2008-06-16 12:47 PM 發表:
好番d未呀!!~~要快d好番先有精神做野呀!
dorothy.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好返好多喇....
多謝你既關心呀....^^ 
Posted at 2008-06-16 03:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fatfat430 於 2008-06-13 09:31 PM 發表:
ling姐都病..
但相信你一定好辛苦...
我太小病..比唔到咩安慰你..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你既關心 
Posted at 2008-06-13 11:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單