| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
最後一科完了  |
2008-06-19
今日要考口試...4點幾就出門口...因為唔識路...點都要搵地方既..><鬼叫唔識咩....過到沙田先5點...去搵車座..都搵到..你唔識落車姐...叫個司機..叫我落車..佢唔記得lo..係叫佢..佢先叫我落車..行返過行lo...不過都好近下...禁我尾周圍行lo..行行下見到陳廣燊同學...佢話佢以為見到鬼wo....頂佢丫...行黎行去..佢就上左佢朋友屋企..我自己就自己行...6點幾就去左學校...等左好耐...先可以去課室...見到之前考中文既人....真係唔想同佢一組..點知都係...個條女真係好勁呀.....><我都冇點講野..又細聲wo...><死左啦...之後就返屋企
|
| 刊登時間:2008-06-25 06:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|