琴晚同呀媽去左元朗食飯...刀削麵..good... yummy..之後再行左陣買埋個班cake就走人啦... 雪糕加生果班cake..iamlovingit...呵x2∼
今朝6點30起身...整完野7點出門口.. 又係衝到上車...去7仔食早餐..清淡d好...跟住等埋琳就返學啦... 濕濕濕ge天氣好討厭..返到課室開左冷氣... 抽濕呀...唔開真係唔舒服... 早會溫商業,,,
第一堂..商業,,,分組之後做個交易之中ge文件..煩,, 做左幾次又彈返轉頭..彈返轉頭ge你ge語氣都好d牙.. 咁q兇..邊q個得罪你,,pk...會計堂,, 測驗合格..都唔高分..星期五又再測,, 真係每堂都測一測咁囉.....中文堂,, 好攰,,辛苦...
數學堂,,唔該哂呀sir.. 比我訓足成堂,, 十分鍾意呢位莫sir...lunch..食duck的飯...差唔多食哂呀,,, 好飽tim..小息係度傾野..聽日我地三個都整野食返黎食.... yoyoyo..hing的糖不甩.. 我的木糠布甸,,ling的檸香cheese cake.... ^^...lovely.... 個死人頭曱甴落黎玩野... 痛呀,,,
econ堂... 都係聽書,,,英文堂..作文....你又唔係唔舒服.. 咁即係你心情唔好啦,,見你個樣..唔知點咁,,, 不過你有咩事都唔關我事了...都已說得很清楚... 無須我再補充一次吧.....!!
放左學同呀ling去百佳買料.. 我就做孝順女..買左d野返屋企比媽食.... 我屋企有料比我整野嘛,,,返屋企lu.. 好想開冷氣呀,,,!!!聽日測商業.. 溫書書.....
好miss你的.... 點解要我受痛苦,, 你卻每次都覺得係我傻我錯.... 要明白我ge感受真係咁難嘛,,,??
|