到底我可憐定係...令你比我更可憐...大家都精神緊張...心煩,,
終於知道係咩事啦...唔會走..一定唔係16號走...... 去玩..我沒有份嘛....笑..我亦沒資格??
辭職了....最後一天...同各位講聲多謝指教了...就離開... 可以見你..應承過就該相信嘛???這段時間不可相比....??比不上嘛...
誰來愛我小心愛錯
對唔住..我又令大家心唔舒服了...看到了...遮不到嘛,,,