我又自尋煩惱了...自己攞黎架..做咩要去,,做咩要去... 氣喘...因為激動..手也震,,,,拎住o個個..真想解決自己.....
大家心情都激動吧..可以靜落黎咩....一個時間..講哂所有?? 近排大家都精神有問題....我太緊了.... 我真的介意..時間的長短.....無奈我需要無限辛苦....
解決什麼.....頭髮剪得短短的..因為我想有個新開始,,,
點樣,,點樣過.....