今日同嘉琳出左去旺角睇 the dark knight..好好睇呀...香港夜景good!! 兩個半鐘..早場40蚊..都幾抵呀...超正,,不過小丑好變態囉....女主角都冇埋,,
睇完戲去左晞度食lunch....入佢數..哈哈..食完2條友就咁行出門口..超搞笑... 跟住去左影貼紙相...影完3點就坐亡命返大埔lu....心情突然差了,,,發了脾氣sorry
不過今日都過得不是太開心..因為那一點又被我放得太大..哭至崩潰了.. 發現自己再忍不到...開始有精神病的出現...身體不停震..情緒停不下......