尋晚一家人返左大陸玩...開頭永遠都係好好..到最後的.我就會發傻..發小姐脾氣... 令大家又再次討厭我...自己係大陸一個人走左返黎香港..因為我唔想再見住咁樣..我繼續唔開心.. 大家都有搵我...對唔住..我ge任性令大家更唔鍾意......
講哂出黎..我心就會好過d咩...可以抽身ge時候我唔走...宜家到不能自拔的..怎能落跑了,, 曾經開心過..都維持唔到,,,眼淚你討厭吧......也許開心過總有代價
今日又係遺下我一人..發呆................你在風流快活 我在與淚生活
曖昧讓人受盡委屈