一個月...4個星期日...都失去了..... 第4個..宜家係星期6 ge凌晨...星期日的朝早..... 無法子睡覺...因為我想搵到答案,,,確定的....點解!!!
今晚會去飲... 滿足..滿意..知足...對我黎講..究竟係咩...代表咩...... 我懂嘛我明嘛我知嘛我識嘛?? 交心過後..我還是不懂..不聽..不改.......
正在胡思亂想的我...今晚..過不了,,,, 好痛好痛..我想不通想不通,,,差不多結束我也不能再說什麼???無法子說得通...