仲有一個禮拜會考就放榜啦..到時.. 我拎到成績表究竟係咩心情,,
會喊嘛?會笑嘛?會敢看嘛?
尋晚食飯..自己又飲到醉醉下.. 可能咁樣才會令我忘記自己是誰吧,,,
對唔住啦各位...我又令大家又一次失望..
第一次同康琪姐姐會交心的對話.. 孝順,,其實我心知係冇呀.....
為男朋友能放棄一切...為什麼不能為家人做一點事情...
好深刻的一句...唔好到父母病到訓係床度..先對佢地講"唔好死呀..."..
連小孩子的心智也比我成熟..就知我有多傻..多天真..去愛上你這位令我有多唔開心的男友,,,
對男仔唔好放真感情..最後真的只會讓自己很傷... 竟是一個中一的妹妹同我講ge說話,,,
棒棒糖
|