今朝終於過左呢個恐怖的早會囉...兩個人超快咁講完..閃人..miss仲讚我地好定.!!keke...^^
今日天氣更加凍呀..想變雪人呢......今日上堂都ok專心..獎勵下自己..今晚同嘉琳出街.......放學測完驗ok就返屋企lu..換衫走人囉,,
我愛你,,你愛唔愛我....小花---我地名言呀......哈哈...聽日放假唷..可以輕鬆一點了,,呢個星期逼到自己快癲啦..!!