聽日要捐血唷.. 唔知捐唔捐到呢.....
今日同秘密出街.. 要左避加避好辛苦呀..買左隻大口仔.. 哈哈..幾時見到我呢個樣呢..預祝..?? 跟住就開始唔開心啦...有事幹..就要拋開我了..........失望了.. 今日,,過得很差.....我唔遷就你..??對唔住.....我唔明白你感受囉,,, 夜晚6點30就返左屋企lu..被氹.. 是最甜...
我的不安 那么沉重 只有你不懂
他霸占了你的心中 屬于我的角落
所以你說 我們不是你和我
是我想太多
你總這樣說 但你卻沒有真的心疼我
是我想太多
我也這樣說 這是唯一能安慰我的理由
 
|