今朝7點在太和呆等人囉 .....好傻婆feel呢.... 幸好ling7點30黎到....食早餐..捐血啦捐血啦...
中文堂dict..成功..!!今日天氣不算冷..很舒服....上地理堂落去捐血.. 超happy..唔洗上佢堂..跟住寫完表格就去篤手指啦 ..一下..流血... 之後等等等.....呀sir叫我地出去食飯先..一陣早d返黎捐..大家樂...找你定驚呢..心跳很快唷.**
1點返去捐lu..打麻醉針.. 無咁痛..見到自己d血洗落血包..... 仲係好暖ge血tim....很有趣..捐完坐低飲杯野,,手唔郁得..無知覺的...打左麻醉針ge後果...我一個人有咁ge後果 ..!!上acc堂.. 仲要測驗tim..寫字很慢..........
不過今日好開心呀.. 有得捐血幫人.....自己都開心..佢地講到抽血支野好鬼恐怖.. 我捐果陣都冇睇到.....要半年後先再捐得,,放學返左屋企lu...make a cake... 因太無聊.....哈哈,.,.

|