明知自己有愛的人.. 點解我仲要追求得到你愛.....我呢份人真係好唔知足呀..!!好討厭自己.........看到同一個人,, 感覺卻有異..因為你已不屬於我了,,,,
上堂..黎sir ge堂.. 都對佢講ge野特別上心..因為有道理掛..有壓力ge,, 嘗試祈禱吧..神會幫助我地....自殺輕生,,是不尊重神賜予的生命..??一個嬰兒ge誕生係神比ge禮物.....??lunch同嚴嚴食...一齊分享..自己要懂得放手才不會有痛楚......
放學,聽到舞獅..第一個感覺就係你..不過無法追求你吧.. 我地距離已經好遠啦...........同一個人,, 經歷過一d野,感覺都唔同左...知道自己唔會得到... 聽日sport day 啦.. 再穿班衫的日子..時間宜家已經12月4號.. 5C we are the best..
 
|