今日sport day... 朝早同ling食早餐..大家樂...撞到Alice..要我地幫佢排隊.. 邊有老師咁樣使學生架...哈哈...同佢一齊行去運動場..遲到都唔驚囉...有Alice照住...上看台坐..等陣再落去排隊呀.... 好q大風呀..
今日朝早去左跳高.. 超快被out左...因為對住d高人無扶囉.....上返看台.. 呆坐only...今日好悶呀..係度睇賽事..12點幾放左去lunch lu....返黎之後都係坐囉..跟你每一句對話我記得好清楚,,我應該去放手,,別要妒忌,,,,,,心痛,,已麻痺..??
放學自己返屋企囉,,, 係果度吹風吹到頭都痛呀..好辛苦....!!!!! 織頸巾.......=3=
 
心裡面其實已經好痛..點解人人都要再加深加深我傷心.......好痛好痛..唔開心的文...........
|