今日最後一日運動會lu..朝早返去..心情不太好..愛沉思...朝早有比賽..是班際... 5C..好緊張的心情..最後---贏左第一.. 超勁呀..跑完返黎..要睇計時先知贏唔贏到.... 知道左之後攬住左馬騮呀...好開心呀..5C..冠軍呀..!!
lunch去左富山食..呀ling請..慶功bo..... 下晝仲有社際跑..都係冠軍呀..........!!真係好滿足啦今日.. 兩個金牌....5點放..一齊影班相..伍丙人,, 班衫顏色超鮮艷囉.......哈哈... 走果陣同小花一齊走,,傾計...
小憂--- 新名字...^^ i love it..

|