小憂今晚好down..好唔開心呀,,,有誰會理解我....
今日同嚴嚴出去MK... 有免費戲睇..2點幾已經full哂..要睇5點幾..我地之後果2,3個鐘去左影相相..同行左陣.. 影相果度超花心機...hing同我眼都花埋..哈...之後行行下,,我扭傷了腳呀 ..成個坐左係度..好痛..一下一下咁行...找個地方食野休息下.. 都係痛,,找個人去關心..是否都當我犯罪..
5點入戲院囉..<<東京鐵塔>>..其實係好悶架.. 我都唔覺有咩感動.. 而且好兒童不宜囉..!!!8點30返到大埔.. 腳一直痛得更利害..回家,,,找個人去求救,,你也當是我犯賤.. 一句"煩"..我心情已經down哂..唔好意思.. 我煩到你..對唔住囉,,今日同hing傾左好多心事 ..大家相同ge睇法..朋友--- 遇見已是緣份,,無分好與差..係朋友就已經好好啦..
 

|