今日早左出門口..不過原來呀ling未黎.. 所以找了嘉琳陪我返.....上課室..早會很悶...在亂想亂想...小花遲到..被收書包留堂..瑪莉也是... 哈哈....會計堂,,分組present..好快....記好多公式呀..頭都裝唔落咁多野囉,,
英文堂.. miss woo又係我地面前喊一次了..呢次係第幾次呢..唔想見到佢咁ge樣..正正常常ge先係我地5C 的老師...呀銘出去關心miss....miss好大壓力呀,, 我地比的嘛..??最後都講一句take care..... 見到miss咁自己都唔好過,,,
去書展..有史納沙的書.. 原來仔仔屬於係蠢ge狗..因為佢會追自己尾巴..!!P.e堂..虛脫了.. 林村河加體能.......lunch同小花食,,傾ge話題不盡...keke... 不過好多我都不方便加意見....放學回家了,,無言是個警告..??可能我地真係有問題了..... 對你我沒有說話..大家的心都已改變了吧...
今日小憂開心指數..50%..
|