今朝11點起身..張床太舒服..唔想起身......今日都無乜野做,,有電話來就可出街..沒有就呆在家中了....其實我不是要求太多,,只想爭取一點時間....付出,,價值,,?? 你有了他 是否依然為了愛 變得很傻,,,
朋友之間應該是不用說出話..都會知道對方的心在想什麼.....找一個適合的朋友..需要時間...我已有一個十年的朋友..我好滿足..因為十年對人來說是一個不小的數字......
兩隻狗仔so cute小黑..
執acc的戰績仔仔先睡