今朝返學,,好趕咁出門口呀....企早會,,無聊的......聖誕節約定你,,十年朋友..哈哈.....thx for your help ...今日都無乜野做過,,只知自己好攰... 梗係尋日飲左咖啡..成晚訓唔到,,,,
尋日又去左行沙田... 見到傅穎同miki...行左陣就返黎lu.. 坐左好耐..傾左好耐....根本我想的問題只是重複,,你想的是未來..... 兩個世界,,那個屬於我...一個人可以全霸佔,,應該滿足...??
今日lunch同小花食醒記..傾緊.. 讀IVE讀咩好...室內設計,,希望可以幫爸爸......孝女,,放學留低test writing.. 好晏先放..回家了..雖然呢個禮拜無乜野做.. 但係聖誕節應該自己都幾忙下....街都唔想出... 除左同你呢...!!開始準備.....
人好想倒下來..讓人去照顧是多好,,, 可惜沒有這福氣吧...我在愛著一個不真實的你,,,
|