跟你可能不再是朋友,,,之間的感覺我很不舒服.....你去尋找適合你的朋友吧,,在別人口中,,我應該是可厭那位..
今日最後一日上堂,, 2007年..last day of a lesson....每位老師都說同一番說話.. 假期真係讀下書啦...時間剩下不多.....好快咁又一年啦,,2008年開始... 大家都進入作戰狀態吧,,,HKCEE..we will face it...聽日party.. 今日個個議論紛紛呀...
lunch同suet同hing食...去百佳買野食..sushi..上班房食..放學同媽去左吉之島買野... 買左好多炸野呀..5樣..好重呀...返屋企,,假期快開始了...你可能對人更關心.... 而我--因為在眼前無需緊張......功課好多呀,, 假期真的用作溫書.!?
感覺一天比一天心痛..... 心胸變得愈來愈小...因為我害怕失去你,,連快樂裡都裝滿傷悲....
So i wait for the day and courage to say.....how much i love you,,
|