今朝6點幾起身..叫醒媽..幫我炸野...兩大盤呀..7點幾出門口..拎住兩盤野比人當怪人來看 ..還有人串我---我想食春卷(3唔識7的人)..好無奈..返學校...上課室放野..偷食...8點落hall.. 好無聊的崇拜...
10點上課室玩lu..等miss黎開餐...女仔食先.. 男仔係要忍下架啦...我果兩盤好快比人清哂..哈x2,,同馬騮影相.. 借位..love it..食到11點到.. 玩game..""歸來吧!!""好好笑....11點30開始抽禮物.. 真係duck抽中我果份呀..
12點幾走lu...比人趕.. 成班同miss woo影相..佢著住套畢業袍.. 個個爭住影..莫sir今日黎左我地班玩..影相.... 高人要就下d矮人啦....之後就返屋企lu,,, 開始假期了....禱告--求神讓我有智慧去溫書..假期讓我可以有你的恩典去讀書..
 
|