今晚係平安夜...大家有冇諗住去邊度玩呢.....我不想當你的後備..有事才想起我...
呢幾日都係姑姑度住...聽日呢度玩party..交換禮物....今晚唔知會點過呢..那希望在哪裡...今日10點幾起身,,12點幾浩然要走啦.....今晚佢要會佳人...哈哈,,,
在相擁之間...就溜出一點時間來說說我感受......未懂得捉摸你,,