尋晚出左MK行街.. 買左隻大口仔..好大隻呀...好開心... 多謝你的.....仲買左份禮物今晚抽獎的,, 很cute的...12點幾返屋企..人已累透..sorry..我不懂你感受,,胡亂發脾氣,,是我最差,,我可愛的一面 為何從沒有....平安夜,,
今日訓到11點幾先起身..同爸媽出去食野... 打個電話向你賠罪 都只得到一句起兩句止的回應...已知錯 仲要咁.... 對唔住對唔住....聖誕節..快樂嗎..?? 令我等待的一刻 總令我有點痛.........我想做到你渴望的可愛的我,,我偏不懂...
今晚有party玩..抽獎... 請來臨的人攜"禮"出席..打邊爐... 這幾天讓自己放一放假..不想拉得太緊..當然想你不上班 留低與我浪漫
大家聖誕快樂 MERRY X'MAS..
|