聖誕終於都過左啦,,下一個節日就已經係新年啦.....我都唔知用咩心情去過好,,,
尋晚4個人去左唱k同食k buffet.....仲要去到淘大唱囉...真有興致..不過係有司機ge......d野都幾好食..野飲任飲...唱左6個鐘先走呀..哈哈.....走果陣已經係1點30啦...返到黎成2點....司機都好攰啦...
今日係27號..都係無野做的一天..........下晝打邊爐.哈哈.......今晚讓你好好休息吧..