星期一..今朝竟然遲左起身..7點先起身.. 我想掉爛個鬧鐘佢囉....停左..!!9秒9時間整野..7點20出門口.. 樓下沒預我的早餐..因為我沒說... 要預約架..
返學校..今日天氣很好.. 陽光充沛..氣溫也好......企早會時..一個人在胡思亂想.. 我真的給你很多壓力...我怪責我自己...雖然你已經表明是辛苦..我卻要插手去加入.........lunch同小花食富園 ..放學就回家了..3樓的私人空間.. 到底我是否真的這麼渴求,??
朋友..我有你就已是一世福氣..........傻仔晞的生日倒數..10天only...!!

|