尋晚是否又是我的問題...為何你明明動了情 卻永不靠近,,我不是在發脾氣..只是在想一切一切的心事為何要煩擾著我....你身邊太多事物..令我更多更多的疑心... 我揪著一顆心 整夜都閉不了眼睛
今日返學......你是近在我眼前..我卻不能走近..是什麼..這是一樣什麼的愛情..........今日預左早退啦,, lunch同媽去左大埔食野...本來想一早回家的...搞搞下..買買野.. 咁就3點先返屋企啦........點訓..!??
然後留低只得這 寂寞人.. 盲目從來望不見..能將魔鬼當天使..
聽日補習.. 唔知補成點呢........ 有點緊張(好傻仔咁.)..

|