今朝9點30起身... 執好d野....12點30要去補習....11點45出到大中..買左d野..再買本note...就行去補習lu... Linda Lau...
企係度等入課室..12點30入去..坐低..睇video...好快呀... 真係有d跟唔上....教左d野..比左note..好快就到2點啦...走人..買野上左嘉琳度食..... 宜家係佢屋企打blog的...一陣出沙田.... 今日就係咁啦..咁快又一個禮拜啦.. 聽日就星期日啦..
唔知幾時到你離開那天......是我該放低你的負擔.....年年都面對架啦.. 點解要咁介懷..對嘛..??給我什麼的愛,,是完全只由你控制,,

|