今朝無返學..天氣涷.. 加上無乜心機.....唔想返,,9點幾起身...媽替我請假.. 是有哦幾句ge..不過真係無得逼架..我唔返就係唔返...之後溫左陣書.. 就同呀媽同仔仔出去睇醫生啦.....仔仔又病了..去到間診所..等等等....入去見醫生,,個doctor都幾咩囉...我摸下仔仔無啦啦伸隻手埋黎摸... 我即時縮開.....仔仔皮膚發炎,,
跟住車左仔仔返屋企先..我地出去食野..去左一間好有情調ge餐廳.... 好食...最重要係佢間野真係好靚 ..之後去大埔墟買餸...見到隻史納莎仔.. 好細隻..好得意架..呀媽又唔肯買.. 話唔要兩隻都係史納莎.......返屋企lu...
今日無返學.. 時間特別快的..可惜當是那個假期的感覺是完全不同吧.......我不懂你在說什麼..就當我是盲是聾...只有內心感覺,,不想做一個木偶..給我有笑有淚......是一份無比禮物......21份禮物,,你能做到..??

|