今日好涷呀...幾時先暖呀...唔鍾意涷...人也變呆了..今日係學校都幾開心..首先在今天凌晨已同晞說了生日快樂啦...大一歲啦..成熟一點啦....跟住oral堂..成班係度玩射橡筋..我target--王子晞啦....眼界好差呀..一下都唔中..無奈...
17枝珍寶珠..要食哂架......希望你升到上中六...我會考壓力要放下了..因為中六的興趣一點也沒有..我死心不息去愛你,,
post下相先..
傻仔在我床上..