今日天氣一樣涷.... 真後悔自己竟然返左學....今日係學校都冇乜野做... 咩都係自己做野..只係唔同科做唔同ge樣.. 會考近了一大步..都是靠自己的努力...而我的努力全都付在你身上...這個會考我不知怎過,,,,
好涷..lunch食飯..同埋劉雪君一齊食..叫我打比晞..我打.. 你地又串我....好無奈...返學校..晞同君去測listening..聖經堂...見到人地ge回顧...5年了.. 真係一個不短的時間...中學生活已經5年..識左幾多朋友.. 遇過幾多事.... 呢5年好豐富..快要離開啦..有一點點捨不得...神召會康樂中學..伍丙人..是最後的回憶了...放學回了家..
岩岩拖仔仔落街.. 有隻狗衝埋黎咬仔仔..我係主人..梗係幫自己隻狗..即刻攬住佢..隻狗調轉黎咬我..我好驚.. 大叫..之後個主人先黎捉住佢隻狗..我抱住仔仔返屋企..全程都在哭... 我人無事...隻狗咬住我件冷衫.. 返到屋企都一齊在哭....
天氣雖然涷...但當我有你的時間... 一切都變得很和暖.....我心中只有一個你,,請不要離我而去......
|